[Pardus-kullanicilari] Samsung Printer problemleri devam ediyor...

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
7 Kas 2006 Sal 21:34:43 EET

mengucek <mengucek at gmail.com> wrote:

> 07 Kas 2006 Sal 19:16 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
>
> merhaba..
> bütün güncellemeleri yapılmış alfa3 kullanıyorum..
> samsung ML-1610 yazıcım var..

 Samsung ML-1610 yazıcıyı testler ve kendi yazdırma işlerimiz için
kullanıyoruz.

> bir kere bir günlüğüne çalıştırabildim..(cups'un güncellendiği gün)
> tanıtıyorum ama çıkış alamıyorum..
> daha önce defalarca yazıcı tanıtımı yaptığım için.. bildiğimi
> sanıyorum.. ama şimdi beceremiyorum..
> sorun ne olabilir ?

 Neyin sorun yarattığını araştırmadan bir deneme önereyim. Cups
(yazıcı servisi) çalışıyorken mevcut bütün yazıcıları kaldırın. Cups
servisini durdurun. "sudo rm -f /etc/cups/printers.conf*" komutunu
verin. Cups ı tekrar başlatın. Yazıcıyı tekrar tanıtın. Paketleriniz
güncelse sorunun düzelmesi lazım. Düzelmezse daha detaylı incelemek
için sizden bir kaç deneme yapmanızı isteyeceğim.