[Pardus-kullanicilari] Samsung Printer problemleri devam ediyor...

mengucek mengucek at gmail.com
7 Kas 2006 Sal 19:37:26 EET

07 Kas 2006 Sal 19:16 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
> Pardus yapılandırma merkezinden ayarlamamanızın özel bir sebebi var
> mı ? Yazıcı aracında ilgili sorunlar çözüldü ve sağlıklı çalışıyor.

merhaba..
bütün güncellemeleri yapılmış alfa3 kullanıyorum..
samsung ML-1610 yazıcım var..
bir kere bir günlüğüne çalıştırabildim..(cups'un güncellendiği gün)
tanıtıyorum ama çıkış alamıyorum..
daha önce defalarca yazıcı tanıtımı yaptığım için.. bildiğimi sanıyorum..
ama şimdi beceremiyorum..
sorun ne olabilir ?
hoşça kalın..