[Pardus-kullanicilari] tasma da hata

Emin Şenay esenay at boun.edu.tr
30 Mayıs 2006 Sal 00:44:55 EEST

Merhabalar,

Sanırım tasma ile ilgili bir hata buldum. Şimdi sırayla şunları yapıyorum:

Pardus -> Pardus Yapılandırma Merkezi -> Bölgesel ve Erişilebilirlik -> Girdi
Eylemleri -> Examples(Eylemler Kısmında) -> Bölgesel ve Erişilebilirlik

Bunlara sırasıyla tıklandığında Tasma çöküyor ve 11 sinyali gönderiyor.

Bu kombinasyonu uygulayıp sonucunu da buraya yazabilirseniz sorunun genel mi
yoksa kullandığım bilgisayara mı ait olduğunu öğrenebiliriz.

Hata listesinde kısa bir inceleme yaptım ama bu hatayı göremedim. Eğer daha
önceden bu hata girilmişse kusuruma bakmayın.

Grupta aldığım cevaba göre bu sorunu hata listesine ekleyeceğim.

Herkese iyi çalışmalar...

Emin Şenay