[Pardus-kullanicilari] tasma da hata

Barış Metin baris at pardus.org.tr
30 Mayıs 2006 Sal 00:45:33 EEST

Salı 30 May 2006 00:44 tarihinde, Emin Şenay şunları yazmıştı:
> Merhabalar,
>
> Sanırım tasma ile ilgili bir hata buldum. Şimdi sırayla şunları yapıyorum:
>
> Pardus -> Pardus Yapılandırma Merkezi -> Bölgesel ve Erişilebilirlik ->
> Girdi Eylemleri -> Examples(Eylemler Kısmında) -> Bölgesel ve
> Erişilebilirlik
>
> Bunlara sırasıyla tıklandığında Tasma çöküyor ve 11 sinyali gönderiyor.
>
> Bu kombinasyonu uygulayıp sonucunu da buraya yazabilirseniz sorunun genel
> mi yoksa kullandığım bilgisayara mı ait olduğunu öğrenebiliriz.

Son TASMA ve KDE paketleri ile hatayı tekrarlayamadım. Daha önce bildirilmemiş
bir hata fakat tekrarlanabiliyorsa bile KDE güncellemeleri ile giderilmiş
olmalı. Eğer bu hata 1.0'da tekrarlanabiliyorsa lütfen bir hata raporu girin
ve Pardus 1.1 Alpha sürümü çıktığı zaman tekrar deneyin ve duruma göre hatayı
incelemeye alalım veya o zaman kapatalım.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin