[Pardus-kullanicilari] yazıcı sorunu.Konica-Minolta2400W

Mehmet Sami mehmet.sami at gmail.com
20 Mayıs 2006 Cmt 15:07:47 EEST

Selam size;
Sevgili Pardus'çular biz firma olarak ilk duyduğumuz andan itibaren
pardus'a geçtik,
ilk andan itibaren ufak tefek sorunlar hep yaşadık ve bunların
hepsininde üstesinden
gelebildik; fakat yazıcı bizi çok üzdü... Her şey normal göründüğü
halde çıktıyı bir türlü
alamıyoruz; pes etmekte istemiyorum fakat ikide bir oğlumun kasasını
taşamaktanda
bıktım ki ilk başta evde de pardus'a geçmiştik; yaşadığımız sorunlar
sebebiyle tüm
dosyaları oğlumun pc'sine de kopyaladık... Kıymetli vakitlerinizi
fazla meşgul etmek
istemiyorum... Velhasıl kelam yazıcı sorununu çözemezsek istemeyerekte
olsa Pardus'tan ayrılacağız...
Oğlumun benim adıma gönderdiği aşağıdaki satırları ciddiye alacak "bir
bilen" bekliyoruz...
Mehmet Sami oğlumuyn ismi değil; ben ondan kendi adına gruba üye
olarak yardım talep etmesini istemiştim oysa....
Emlak sektöründe hizmet firmamız Pardus ile yoluna devam etmek istiyor...
Meyvelerin sabırla olgunlaştığının bilincinde olarak...
Saygılar olgunlaşmaya katkısı olan herkeslere... Mehmet Sami

19.05.2006 tarihinde Mehmet Sami <mehmet.sami at gmail.com> yazmış: