[Pardus-kullanicilari] [ Pardus x_64 kurulumu

Cengiz Eselioglu eselioglu at yedincikat.net
20 Mayıs 2006 Cmt 23:49:05 EEST

AMD 2800+ 64 bit işlemci Epox anakart temelli bir masaüstü bilgisayarım
var. Windows XP 64 bit Edition ve Kubuntu x64 kullanıyorum. Windows
sanırım 32bitlik uygulamalarını ayrı bir emülatör üzerinden çalıştırıyor.
Pardus'u bir kaç kez kurmayı denememe rağmen başarısız oldum diğer 32
bit sürümlerde olduğu gibi. Normal Win XP de de kurulumda hata oluştu.
Linux sürümlerinden 32 bit kurulum için Fedora 4 denemiştim. (Kurulum
bitti fakat kernel hatası verdi. ) Bir tek SuSE 32 bir düzgün kuruldu.
Kubuntu x64 den memnunum ama Pardus kullanmak istiyorum. Ve  siteme 64
bit sürümler dışında kurulum olmadığından 64 bit sürümünü beklemek
zorundayım.  :o(

M. Emirhan Döngel yazmış: