[Pardus-kullanicilari] yazıcı sorunu.Konica-Minolta2400W

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
20 Mayıs 2006 Cmt 16:44:53 EEST

Selamlar.

http://sourceforge.net/projects/m2300w/

adresinde bu yazıcı için sürücü var. Bunu mu indirdiniz bilmiyorum.

Birde;
http://orion.laylalawlor.com/software/min00/

adresine bakın Başka bir sürücü ve açıklamalar var.

Sürücüleri kurduktan sonra herhangi bir hata verirse ya da takıldığınız bir
yer olursa sormaktan çekinmeyin. Kolay gelsin.

Cumartesi 20 May 2006 15:07 tarihinde, Mehmet Sami şunları yazmıştı: