[Pardus-kullanicilari] Ynt: Re: Ynt: AMD2800

kilkis1 kilkis1 at mynet.com
19 Mayıs 2006 Cum 16:41:59 EEST

----- Özgün İleti -----
Kimden : pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Kime : pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Gönderme tarihi : 19/05/2006 1:23
Konu : Re: [Pardus-kullanicilari] Ynt: AMD2800
Selamlar,
Yok, o hata başka bir yerden kaynaklanıyordur. AMD'yi desteklemeyen kernelden
kaynaklanamaz, zaten o AMD olarak bahsettiğiniz şey bir x86. :) Benim Mobile
Athlon 2400+'ımı "destekliyorsa" sizinkinde zaten çalışır.

Anakart öncelikli olmak üzere, donanımınız hakkında ayrıntı verirseniz elle
tutulur cevap alma şansınız artar. Bunun dışında benim gibilerinin hariçten
gazel okuması daha olası gözüküyor. :)

M. Emirhan Döngel

Cuma 19 May 2006 01:07 tarihinde, kilkis1 şunları yazmıştı:

benim donanmlarim sole,amd 2000 (gercekte 1600 )asus
anakartim var birde samsung 80 gb hdd 256 mb rem
makinemde baska bisi yokpardus disinda tum linuxlari
kurdumtum linux lar dediysemde gelecek linux mandreke falan
diyerleri pasa pasa oldu ama pardusda daha yuklemeye baslamadan
yan cızıyor. ekran donup kaliyor.

İnternete Taşınmak İçin Yeterince
Beklemediniz mi? Alan Adı + 10 MB Web Alanı + 3 Email Adresi
Yıllık Sadece 79 YTL