[Pardus-kullanicilari] XP Açılış sorunu

mahmut atalay sŸenkul senkul at gmail.com
19 Mayıs 2006 Cum 17:31:17 EEST

''ntldr dosyası eksik'' uyarısını ben de zamanında çok aldım. Bu sorun
XP doğru partisyonda olmadığında oluyordu. Ama Pardus kurulu bir
sistemde ne anlamı olur bilemiyorum. Bunları şunun için söylüyorum ;
eğer harddisklerin anakarta olan bağlantılarıyla veya biostaki boot
ayarlarıyla oymadıysanız bunu yapar. XP illa hd0'da olmak zorumda
olabiliyor bazan. Bu da sanırım anakarttan kaynaklanıyor. Hele hele
harddisklerin jumper ayarlarıyla oynadıysanız yine bu sorunla
karşılaşabilirsiniz diye hatırlıyorum. hd0 meselesi yani.. Kolay gelsin.