[Pardus-kullanicilari] WMA --> MP3 converter ?

Halilibrahim KISAKESEN bioibo at gmail.com
15 Mayıs 2006 Pzt 14:16:12 EEST

Benim bildiğim kadarıyla amarok'ın eklentilerinde bir tanesi de bu işlemi
görüyordu. Anladığım kadarıyla siz müzkle profesyonel anlamda
ilgilenmiyorsunuz. Amarok'un bu eklentisi işinizi görecektir diye
düşünüyorum. Bunun için de amarok programında Araçlar> Betik
Yöneticisikısmını açın ve orada yeni betik indir kısmından
tıkladığınızda açılan
pencerede Transcode adlı betiği seçip kurarsanız işinizi fazlasıyla
görecektir.

Transcode'ın desteklediği formatlar aşağıdadır:
 Girdi dosyaları (Değiştirilmesini istediğiniz format):
* wav
* mp3 (needs lame)
* mpc (needs mppdec)
* ogg (needs oggdec)
* flac (needs flac)
* ape/mac (needs mac)
* m4a/mp4 (needs faad)
* spx (needs speexdec)
* audio formats decodable by installed gst-streamer
  (needs gst-launch with gst-spider plugin)

Çıktı dosyaları (dosyaları neye değiştirebileceğiniz):
* wav
* mp3 (needs lame)
* mpc (needs mppenc)
* ogg (needs oggenc)
* flac (needs flac)
* ape/mac (needs mac)
* m4a/mp4 (needs faac)
* spx (needs speexenc)
* output formats for which you have gstreamer encoder
  plugins (needs gst-launch with wavparse plugin).

Required dependencies:
* amaroK 1.3
* TagLib 1.4

15.05.2006 tarihinde Koray Löker <loker at pardus.org.tr> yazmış: