[Pardus-kullanicilari] WMA --> MP3 converter ?

Koray Löker loker at pardus.org.tr
15 Mayıs 2006 Pzt 12:08:38 EEST

Merhaba,

Pazartesi 15 May 2006 01:13 tarihinde, Nariman Huseynov şunları yazmıştı:
> WMA formatinda bikac dosyam var bunlari linux ortaminda MP3'e
> cevirecek programlar varmi ?
Başka denediğiniz programların çalışmamış olmasından yola çıkarak bir tahminde
bulunayım. wma dosyaları, yapılmış oldukları bilgisayarda wmp9 ve üzeri bir
araçla çevrilmişlerse dijital hak yönetimi sistemi kullanılarak yalnızca
çevrim işleminin yapıldığı bilgisayarda ve o an kurulu olan işletim sistemi
ile dinlenebiliyorlar (seri numarası kontrolü). Bu nedenle çevrimi
gerçekleştirememiş olabilirsiniz.

Daha önce bir arkadaşımdan aldığım wma dosyalarına 6 saat harcadıktan sonra bu
gerçeği öğrenmiştim... Yazık ki şimdi kendisi yeni bir bilgisayar aldı ve
müziklerini eski bilgisayarında bırakmak zorunda kaldı... DRM'nin aptalca
yanları...

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.pardus.org.tr /-->