[Pardus-kullanicilari] Ses Problemi

Tolga Gülten totgulten at yahoo.co.uk
15 Mayıs 2006 Pzt 04:51:37 EEST

Listeye sordugum ses problemi ile ilgili aldigim cevaplar sorunumu malesef çözmedi (cevap yazanlara tekrar tesekkür ediyorum)
Pardus ile veya baska bir linux dagitimi ile harici veya dahili hoparlorlerine ses gitmeyen bir bilgisayarin düzeltilmesi bir sekilde mümkün müdür? Yoksa bilgisayari çöpe atmak mi gerekiyor?
saygilarimla
Tolga

Dediginizi yaptim Terminale gelen mesajlar söyle
followings card(s) are found on your system
hda-intel    00:1b.0 Class 0403:Intel Corporation 82801G (ICH7 Family)
legacy        Probe legacy ISA (non_PnP) chips

hda-intel seçildiginde Alsa ses sürücüleri yükleniyor , ses karistirici
ayarlari yeniden yükleniyor ve ALSA kullanima hazir mesaji ile configurasyon
sonlaniyor ancak yine ses yok karistiricida sadece PCM çubugu mevcut
legacy seçilip konfigure edilmek istendiginde listede olan sürücüler
deneniyor ama herhangi birisi yüklenemiyor

ilgimi çeken bir husus diz üstü bilgisayar üzerindeki tuslar pek çalismazken
benim sessizlik tusu ve ses seviye tuslari çalismakta (monitorde bu
izlenebiliyor)

sorunu gidermek için baska ne yapilabilir?

tesekkürler , saygilarimla
Tolga