[Pardus-kullanicilari] Aynı Diskte İki İşletim Sistemi olunca...

Halilibrahim KISAKESEN bioibo at gmail.com
10 Mayıs 2006 Çar 23:41:44 EEST

Önce 40 gibaytlık hardisk'i XP kurarken ilk bölümü 10 GB (10240 MB) olarak
ayarılayın ve oraya XP kurun. Geri kalan bölümü ise biçimlendirilmemiş
olarak ayarların. Sonra Pardus kurmaya çalıştığınızda kurarken YALI da elle
biçimlendirmeyi seçerseniz size boş alanı göstereektir. Oraya sistemi kur
seçeneğiyle formatlartırsanız kendisi gerektiği şekilde ayarlıyacaktır.
Kurulum sonunda da önyükleyici kurulmasına izin verirseniz Grub zaten
kendisi XP ve Pardus'u tanıyacaktır.

10.05.2006 tarihinde Y. A. E <e.centre at yahoo.it> yazmış: