Aynı Diskte İki İşletim Sistemi olunca...

Y. A. E e.centre at yahoo.it
10 Mayýs 2006 Çar 23:34:06 EEST

Merhaba,

1. 40 GB'lık bir diske hem Pardus hem XP kurmak istiyorum. 30GB Pardus'a, 10GB XP'ye ayıracağım. Bu durumda fdisk işlemini elle yapmam gerekecek. 30GB'ı % ya da MB olarak nasıl ayırmam gerekiyor. Önceden Gelecek kurarken üç dosya sistemi yapıyorduk, /boot, ext3, swap. Pardus'ta bunu nasıl yapacağız?

2. Pardus'u kurduktan sonra kalan "biçimlendirilmemiş" 10GB'ya XP kurulabiliyor mu, daha doğrusu xp o bölümü algılayabiliyor mu? Hadi algıladı diyelim, kurulunca önce kendini açmaya çalışacaktır. GRUB'da bunu nasıl düzenleyebilirim? Teşekkürler...

Yahya Abdülkadir ERTURAN