[Pardus-kullanicilari] Ayný Diskte Ýki Ýþletim Sistemi olunca...

Atilla Filiz atilla.filiz at gmail.com
11 Mayýs 2006 Per 08:55:07 EEST

Evet, sağolsun Halilibrahim güzel demiş. Şunu eklemek isterim ki, çift
işletim sistemi kurarken önce MS işletim sistemini kurman.
Çünkü işletim sistemlerinin nasıl başlatılacağı MBR dene bir yerde yazar, ve
gnu/linux işletim sistemleri kurulurken mevcut MBR'yi okur, bütün işletim
sistemlerini tanır ve önyükleyiciyi(pardus için bu GRUB oluyor) uygun
şekilde yapılandırır. ms sistemleri ise hiç bir şeye bakmadan MBRi siler ve
sadece kendini koyar. Bu da daha sonra uğraştırır.