[Pardus-kullanicilari] Pardus Çalýþan ve Slax Live

Barýþ Metin baris at pardus.org.tr
14 Mar 2006 Sal 14:45:41 EET

Salı 14 Mart 2006 14:30 tarihinde, Bekir SONAT şunları yazmıştı:
> Çünkü, bunun için bize yardımcı olmaya da gönüllü olmalı.
> UML, LFS, Slax live, catalyst falan diye tırmalamadan, hazır uludağ
> ekibinin canlı deneyiminden yararlanmak düşeş olur.
> Tabii çok ca da armut piş ağzıma düş olur ama, bu katkıcı camiası bu
> kadar kolaylığı hakediyor galiba ;)
> Bizim asıl amacımızın distro üretmek değil, amaca yönelik ve *ulusal
> dağıtımımız ile uyumlu* çözümler üretmek olduğu düşünülürse..

Tabi ki Pardus etrafında oluşacak gelişmelere elimizden gelen katkıyı veririz.
Bu daha çok geliştiricilerin kendi insiyatifleri ile olur şu anda ama
geliştiricilerin bu insiyatifi olumlu şekilde kullanacaklarına ben eminim.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin