[Pardus-kullanicilari] Pardus Çalýþan ve Slax Live

Bekir SONAT bekirsonat at gmail.com
14 Mar 2006 Sal 14:30:05 EET

Arda Çetin wrote On 14-03-2006 12:17:

> Bunu Uludag Ekibi yerine disaridan gonullulerin yapmasi daha uyun olur diye
> dusunuyorum.
> Web sayfasinda yazan[1], Uludag Projesi seminerlerinde anlatilan, yakin
> gelecekte yapilmasi istenen ekolojik sistem, olusturulacak yeni is modelleri
> derken bunun gibi bir sey kastediliyor olsa gerek ;)
>
> Calisan CD'nin yeni surumu ciktiginda, projeden bagimsiz, farkli live cd'lerin
> de cikacagini umuyorum. (En azindan ben kendim kullanmak icin biseyler
> dusunuyorum ;) )

+ 1
Ama Barış'a + 1/2 ;)

Çünkü, bunun için bize yardımcı olmaya da gönüllü olmalı.
UML, LFS, Slax live, catalyst falan diye tırmalamadan, hazır uludağ
ekibinin canlı deneyiminden yararlanmak düşeş olur.
Tabii çok ca da armut piş ağzıma düş olur ama, bu katkıcı camiası bu
kadar kolaylığı hakediyor galiba ;)
Bizim asıl amacımızın distro üretmek değil, amaca yönelik ve *ulusal
dağıtımımız ile uyumlu* çözümler üretmek olduğu düşünülürse..

Şimdiden teşekkürler..

Bekir