Re: [Pardus-kullanicilari] Pardus Çalýþan ve Slax Live

Bugrahan KORKMAZ kickboksor at gmail.com
14 Mar 2006 Sal 21:28:44 EET

Ben yapmayı gerçekten isterdim. Ama hem bilgim hemde zamanım müsade etmiyor.
Linuxla yeni tanışmış sayılırım (1 yıl). O yüzden ben yapamam ama yapan
birileri olursa da sonuna kadar elimden gelen desteği ortaya koyarım...

Benim düşüncem Çalışan CD olacaksa da bu şekilde olmalı. Boyutu küçük
olmalı. Bende bağımlılık yaptı. Pardus şeklinde olmayan linuxu hazetmiyorum
:).