[Pardus-kullanicilari] QTParted

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Tem 2006 Pzt 15:47:30 EEST

Arkadaşlar
Pardusda mevcut QTParted programı ile Hdb 1 de swap alanı oluşturmak istedim
İşlem sonucunda 6 bölümden 7 bölüme çıkan hard Makineyi aç kapadan sonra
QTParted ile Hdb  ye bakmak istediğimde Kwin uyarısı aldım bölümleri
göremedim Hda ya baktığımda bölümleri gösteriyor.Winxp ile  Disk yönetiminde
baktığımda hda yı gördüğüm gibi hdb yide  7 bölüm olarak gösteriyor. Hdb de
Boş olan iki bölümden birine Pardus 1.1 Alpha 2 kurmak istediğimde Hdb yi
74.5Gb tek bölüm olarak gösteriyor Halbuki Hdb 1 de Pardus 1.0 Hdb 3  de ve
Hdb 7 de Pardus alpha 2 yüklü Hdb 4 de de Knoppix mevcut QTParted deki bu
olayı nasıl çözebilirim.Yardım ve önerileriniz için teşekkürler