[Pardus-kullanicilari] PARDUS ACILMIYOR

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Tem 2006 Pzt 16:38:12 EEST

Ekran donduğunda ctrl+alt F2 yap şifre girme siyah ekranda ctrl D yap
durduğu yerde tekrar ctrl D yap tekrar kurulum devam edecek durursa tekrar
ctrl D yap(D) büyük harf Açılacağını tahmin ediyorum az önce hdb3 deki
pardus 1.1 e geçtim dondu ctrl alt F2 yaptıktan sonra ctrl D ile açılış
devam etti durduğu yerde tekrar ctrl D yaptım açılış tamamlandı.Kolay gelsin