[Pardus-kullanicilari] QTParted

Tuncay Er tunc.eraltay at gmail.com
31 Tem 2006 Pzt 16:57:36 EEST

Ancak dikkatli olmanı ve gerekli araştırmayı tamamlamadan harekete geçmemeni
öneriyorum. Benzer sorunla daha önce karşılaştım. Doğru olduğunu sandığım
bölümü  aslında tüm yedeklerimin olduğu bölümü bana sildirdi.  Eğer bölüm
kaydı tablosunun bozulduğundan emin isen  aşağıdaki  adreste tabloyu
düzeltmek için kullandığım bir uygulama var. Daha önce bir kaç kez bu yolla
sorunumu halletmiştim. Harekete geçmeden iyi araştır derim.

http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk

Sayın geliştiricilerimiz bu uygulamayı tecrübe eder ve beğenirlerse pisi
paketini depoda görmek isteriz efem :)

31.07.2006 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: