[Pardus-kullanicilari] Ekran Çözünürlüğü Gözlerimi Oydu

Zindancıbaşı zindancibasi at gmail.com
28 Tem 2006 Cum 14:50:47 EEST

Pardus 1.1a2'yi bilgisayarıma kurdum. Pardus 1.0'ı kullanırken
1024*768 at 85Mhz'de kullanırdım. Pardus 1.1'de 1152*864 @75Mhz'de açılışı
yapıyor ve ben bir ayar değişikliği yaptığımda beni KDM'ye atıyor, tekrardan
giriş yaptığımda ise gene 1152*864 @75Mhz'de çalışmaya devam ediyor. Pardus
1.0'ı da Pardus 1.1'de aynı sisteme kurmuştum. Şu anki çözünürlülük resmen
gözlerimin ağrımasına sebep oldu. Pardus Wiki'de anlatılanlar bir çözüm
getirmedi. Pardus 1.0'da sorunsuz çalışırken 1.1a2'de sorunlu olması bana
garip geldi neticede her şekilde 1.0'dan daha güncel bir kernel ve kde
kullanıyor.

--
Zindancıbaşı
Chriseba Lid'Asgar' ın sadık yardımcısı.