[Pardus-kullanicilari] qparted

Nihad Karslı enki at r-3.org
28 Tem 2006 Cum 13:07:09 EEST

ünal beyin sorusu üzerine merak ettim kendi bellegimi hd ye
kopyaladıkdan sonra qparted da usb bellegime fat32 olarak format
attım.izledigim yöntem şu;
1-qpardet acılırken sda yani usb bellegimi seçtim
2-listede gorunen sda ya sag tuşula basıp ok tuşundan diger secenekleri
gördüm ve fat32 yi sectim sonra etiket ismi girip tamam dedim
3-başlıklardaki araclarda uygula ya tıkladım ve format gercekleşdi.
ancak usb yi cıkarıp takmadan yenile tusu ile formatlı yeni halini
goremedim.ama cıkarıp tekrar baglayınca yeni formatlı hali gorundu.kolay
gelsin