[Pardus-kullanicilari] Pardus'u nerede kullanıyorum?

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
28 Tem 2006 Cum 15:08:34 EEST

Merhaba

Pardus'u etkin bir şekilde kullanan firmaların neler yaptıklarını eminim
herkes merak ediyordur. Bu listede bir çok kişi kendi kurumunda Pardus
1.0 ya da 1.1 alfa kullanıyor ve çok da memnun. Bazıları da diğerlerinin
ne yaptığını öğrenmek, örnek başarı hikayelerini duymak ve ona göre adım
atmak istiyor.

Eğer Pardus ile önemli bir başarı sağlamışsanız (örneğin çözülemeyen bir
problemin üstesinden gelmek, maliyet avantajı yaratmak, işlerin daha
hızlı çözülmesini sağlamak, güvenliği artırmak, memnuniyeti artırmak vb)
aşağıdaki soruları yanıtlayabilir misiniz? Verilecek teknik detaylar ve
"nasıl" sorusuna yanıtlar diğer Pardus meraklılarının da konuyu daha iyi
anlamasına yardımcı olacaktır.

- Pardus'u nerede kullanıyorsunuz?
- Kaç makinede Pardus kurdunuz?
- Hangi yazılımlar işinize yaradı?
- Hangi ürünlerin gelişmesi gerektiğini düşünüyorsuz?
- Hangi ürünlerin eklenmesi gerektiğini düşünüyorsunuz?
- Bundan sonraki planlarınız nedir?

Bu sorulara bilgisayar üreticileri, OEM dağıtıcıları, yazılım
geliştiriciler, bilgisayar ürün/parça tedarikçileri, bilgi işlem merkezi
yöneticileri ve çalışanları, farklı ve ilginç sektörden kişiler de yanıt
verebilir, dolayısıyla sınır yok....

İyi çalışmalar
Görkem