[Pardus-kullanicilari] Firefox Hakkında

Koray Löker loker at pardus.org.tr
26 Tem 2006 Çar 21:02:13 EEST

Merhaba,

Çarşamba 26 Temmuz 2006 20:33 tarihinde, Ahmet SARI şunları yazmıştı:

> hareketle bir kampanya onermek isterim. Neden butun kamu kurumlarinin
> web sitelerinin platform bagimizi olmasi icin sesimizi duyurmuyoruz.
> Mesela neden TRT sitesinde televizyon seyretmek icin MS programlari
> kullanmak zorundayim? TRT nin butcesi sizin benim cebimde cikiyor, keza
> Rekabet Kurumunun dolgun maaslari da..
Lütfen bu çirkin üslubu bir kenara bırakarak konuyu tartışalım... Ülkemiz
kültüründe hanımların yaşı kadar, bayların da maaşı sorulması ayıp bilgiler
arasına boşuna dahil edilmemiştir...

Ayrıca amerikanvari bir "ben bunun parasını ödüyorum" zihniyeti yerine,
bilginin herkesçe ulaşılabilir olması gerekliliğini vurgulamak bence linux
kullanıcılarına daha yakışan bir tavır... Ki bu tavır doğrultusunda hareket
ettiğinizi, sadece ifade ederken bu lafları gelişigüzel sarf ettiğinizi
düşünüyorum.

Linux Kullanıcıları Derneği, web sitelerinin FF ile uyumlu olması (tarayıcı
bağımsız olması) ile ilgili bir yaklaşımı yaymak için çalışma grubu
kuruyor... Onlarla da haberleşebilirsiniz...

--
Koray Löker
<-- Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr -->