[Pardus-kullanicilari] Firefox Hakkında

Nihad Karslı enki at r-3.org
26 Tem 2006 Çar 21:35:59 EEST

arkadaşlar bu mail list oldukça önemli bir sayıya ulaştı.yani sizler bir
şeyleri değiştirebilecek sayıdasınız.internet araçlarından standart dışı
olan uygulamaları ve adresleri kullanmaya bilirsiniz.ayrıca protesto da
edebilirsiniz.yine ayrıca grublar kurarak verdiginiz vergilerin standart
dışı uygulamalara harcamasını sorgulayabilir ve bilgi edinme yasası
uyarınca talep edebilirsiniz.hatta edin ben hergün yapıyorum :). ama
burası her ne kadar linux dagıtımı ve özgür yazılım platformunda olan
bir yer olsada sonuçda tubitak ın geliştirdigi bir proje kapsamında
oluşturulmuş bir mail list ..burada yapılabilecek şeyler sadece teknik
şeyler :) .. bir şeyler yapmak istiyorsak buranın dışında yeni oluşumlar
yapmamız lazım.Ben açıkca sayın sarının yazdıklarına tüm kalbi
samimiyetimle :) katılıyorum.Üstelik Koray lökerinde ifadelerine tüm
kalbi muhabbetimle katılıyorum.:) Ancak bu düşünceyi paylaşanlar da 10
yıldır tr de açık yazılım konusunda mücadele ve emek veren LKD
www.linux.org.tr   adresindeki yapılanmalara katılacak yada kendileri
bir şeyler yapacaklardır.Bana göre pardus dan önce pardusu düşündüren
linux kullanıcılar dernegine üye olunuz.yada sizler bu mail listin
dışında başka oluşumlar da bulununuz.Verdiginiz verginin hesabına
gelince bunu tubitak ın mail listlerinde sorgulamanız abesle iştigal
etmekdir .eşyanın tabiatına aykırıdır. herkese linuxlu ve parduslu bir
bilgisayar ortamı dilerim.
sevgive saygı ile.