[Pardus-kullanicilari] sanırım anlaşlmadı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Tem 2006 Sal 21:27:54 EEST

Sayın arkadaşım
Uzun yıllardır windoes kullandığını ve alışkanlıklarını arıyorsunuz bu
kesin.Biraz geriye gidelim windows 3.1 Menü sistemi Pardusda
karşılaştığından pek farklı değil Moda değiştirir gibi menüde 95 - 98  ve
winxp de görsel değişikliğe uğradı.Benki 63 yaşında Pardus ile linux kökenli
işletim sistemini kullanmaya 5 ay önce başlayıp bu günlere geldiysem.İlk bir
iki hafta sonunda menü kullanımına tamamen alışıp MS DOS da bir miktar
konsol kullanmışken Linux da konsoldan ufak ufak komut girmeye İnternetten
indirdiklerimi yavaş yavaş install etmeye başladım.Sağolsun arkadaşlar
bıkmadan usanmadan mailleri ile yardımcı oldular  winxp nin yanında Pardus
çalışırken dergi ekinde verilen suse 10.0 ı merak ederek kurduktan sonra
Grub da yer almayan Pardus u tekrar grub oluşturmak için 10 günü aşkın
uğraşı vermiş bazı arkadaşları da bıktırmıştım.İlk Opera Browser ı iki günde
kurma başarısından sonra bu günlere geldim Pardus Alpha 1.1 i kurunca grubum
uçmuş winxp suse Pardus 1.0 kaybolmuştu Dert etmedim bir akşam 30-40
dakikalık bilgisayarın başına geçmem hem mailleri okumama hemde grubu tekrar
oluşturmama yetti.Windows u takmayın kafanıza 6 Ayda 7 defa virüs yüzünden
ve spamlardan winxp yi tekrar kurmam gerekti ki norton anti virüs programım
olmasına rağmen.Pardus u kullanmaya başladığımdan bu güne böyle bir derdim
olmadığı gibi kasten girdiğim belalı sitelerden bile hiçbir şekilde
etkilenmedim.Ayrıca İnternette winxp ye göre daha hızlı olan pardus la sörf
yapmak dahada az zamanımı alıyor.Unutmayın Kararlı olarak başlamak yolun
yarısını aşmak demektir gerisi kendiliğinden gelir.Kolay gelsin

17.07.2006 tarihinde wind force <windforceenergy at gmail.com> yazmış: