[Pardus-kullanicilari] PARDUS 1.1 ALPHA2

WWW.TEBESSUM.WEB.TR tebessum at tebessum.web.tr
17 Tem 2006 Pzt 14:30:21 EEST

Herkese Selamlar,

Uzun zamandir Pardusumuzla ilgilenemedim. Ancak dun gece 4 siralarinda alpha2 yi kurdum sistem ve kurulumla ilgili bilgileri not etmek istedim. Sonunda birde kucuk sitemim olucak.

SISTEM:

AMD TURION 64, 512 RAM, ATI EKRAN KARTI, ONBOARD, 80 GB HARDDISK, 15.4 WIDE EKRAN PACARD BELL DIZUSTU..

KURULUM :

10 GB LIK ESKI PARDUS 1.0 yerine kurdum. Hic bir hata vermeden kuruldu. En guzel tarafi kurulumdan sonra inanilmaz hizli aciliyor.
herhangi bir sorun yasamadim. ne donanimda ne calismasinda. Sadece ethernet kartim otomatik ip almadi elimle girdim.

Sitemim su. Su an bu mesaji windowstan yaziyorum mecburen.. ilk pardus 1.0 da rica etmistim Dj lik icin DARKICE programini derlermisiniz. Cunku linux uzerinden yayin yapamiyorum. Lutfen su darkice i paketllesenizde bende windows kullanmaktan kurtulsam..Iyi bir linux kullanicisiyim ancak kendi basima derlemeyi basaramadim..Bir PARDUS kullanicisi kazanmak istemezmisiniz.

tesekkurler