[Pardus-kullanicilari] bir alfa2 kurulumu :)

Tuncay Er tunc.eraltay at gmail.com
17 Tem 2006 Pzt 02:16:23 EEST

nvidia sorunu bendede var. Siyah ekran geldiÄŸinde ctrl+alt+F2 ile terminale
geç  root olarak giriş yap.  mc  komutunu vererek  uygulamayı aç.  /etc/X11
altına  gelip  mevcut xorg.conf dosyasını  sil ve reboot komutunu ver.
Sistem yeniden açıldığında zorg.py  yeniden  xorg.conf dosyasını
üretecektir.  Eğer önceki açılışında  "Klavye Düzeni" modülünden F-Klavyeyi
ayarladıysan  login'de  f klavye sorunuda düzelecektir sanıyorum.

nvidia paketi düzeltilmiş henüz  denemedim. iyi çalışmalar.

16.07.2006 tarihinde mengucek <mengucek at gmail.com> yazmış: