[Pardus-kullanicilari] bir alfa2 kurulumu :)

mengucek mengucek at gmail.com
17 Tem 2006 Pzt 20:02:46 EEST

Pazartesi 17 Temmuz 2006 02:16 tarihinde, Tuncay Er şunları yazmıştı:
> nvidia sorunu bendede var. Siyah ekran geldiğinde ctrl+alt+F2 ile terminale
> geç  root olarak giriş yap.  mc  komutunu vererek  uygulamayı aç.  /etc/X11
> altına  gelip  mevcut xorg.conf dosyasını  sil ve reboot komutunu ver.

merhaba..
iyi-güzel-hoş.. ama açılınca yine eski çözünürlük ile karşı karşıya kaldım :)
soruna.. bugzilla dan gelen yanıt şu:
;----- Additional Comments From onur at pardus.org.tr  2006-07-17 17:09 -------
sisteminizi yeni çekirdek ile açmanız gerekiyor, sürücüler yeni çekirdeğe göre
derlendi.
/boot dizini altında sisteminizde mevcut olan çekirdekleri görebilirsiniz
/boot/grub/grub.conf  dosyasında da açılacak çekirdeği ekleyebilirsiniz
bir güzel-hoş-can kardeş; bunu nasıl yapacağımı.. biraz ayrıntılandırsa ne hoş
olur :)
hoşça kalın