[Pardus-kullanicilari] bir alfa2 kurulumu :)

mengucek mengucek at gmail.com
16 Tem 2006 Paz 22:27:46 EEST

merhaba...
bu gün ben ve pisi el ele vererek 1.1. alfa2'yi kuşa çevirdik.. :)
"synaptics" i kaldırma salaklığını gösterdim.. pisi yapma dedi.. peki dedim..
ama dinlemedi.. süpürdü..
neyse.. bir daha pisi'nin kapısını çalarsam.. ne oliyim :)
sonunda alfa2'yi yeniden kurmaya karar verdim-kurdum.. başlatmama ve girişteki
f klavye kazığı hariç.. her şey tamam-kuruldu..
daha önceki kurulumlarda; önce nvidia sürücülerini yükler-ayarlar.. sonra
güncellemeleri yapardım.. bu sefer önce güncellemeleri yaptım.. ardından
nvidia sürücülerini yükledim ve yeniden başlattım..
açılıyor dedi.. açılmadı..-siyah ekran-.. :)
uzattım ama soru: ben neyi yanlış yaptım ?
hoşça kalın :)

+ benim alet  alfa1'le daha daha mutluydu aslında :)