[Pardus-kullanicilari] pardus.1.1a2 grub

Nihad Karslı enki at r-3.org
15 Tem 2006 Cmt 20:29:31 EEST

banane kardeşim :) ben sadece pardus kullanmak amacındayım başka dagıtım yada
sistem istemiyorum.grub filanda istemiyorum ben bireysel takılmak
istiyorum.nasıl live cd di başka sistem araştırmıyorsa pardusun bireysel
olanıda araştırmasım cumburlop girsin sisteme ..

şaka bir yana belkide bu durum düşünülmedi ama artık pardusun geldigi bu
aşamadan sonra düşünmek gerekir. o zaman belki 100 km ye 6 sny de filan
ulaşabiliriz.

Cumartesi 15 Temmuz 2006 20:15 tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı: