[Pardus-kullanicilari] pardus.1.1a2 grub

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
15 Tem 2006 Cmt 20:15:36 EEST

Cumartesi 15 Temmuz 2006 18:33 tarihinde, Nihad Karslı şunları yazmıştı:
> beş yıldan beri ilk defa denedim boyle bir şeyi.(kurulum cd sinin
> açıklamasından cesaret alarak-eğer sisteminizde başka işletim sistemi
> çalıştıracaksanız gibi bir ifade idi )
Başka işletim sistemlerinden kasıt gerçekten başka işletim sistemleridir.
Başka Linux Dağıtımları ;)

> ama soyledikleriniz kesinse bu bir
> problem ama hata degil.linux un coklu çalışma anlayışından gelse gerek.ama
> artık pardus gibi tamamen bireysel kullanıma yonelik dagıtımlarda olduguna
> gore lilo yada grub olmaksızın sisteme giriş yapılabilmesi gerekir diye
> düşünüyorum..
Grub ya da Lilo olmadan bu işe girişme amacınız olan "başka işletim sistemi
çalıştıracaksanız" konusunu nasıl hayata geçirmeyi planlıyorsunuz ?

--
Gökmen GÖKSEL