[Pardus-kullanicilari] pardus.1.1a2 grub

Nihad Karslı enki at r-3.org
15 Tem 2006 Cmt 18:33:47 EEST

beş yıldan beri ilk defa denedim boyle bir şeyi.(kurulum cd sinin
açıklamasından cesaret alarak-eğer sisteminizde başka işletim sistemi
çalıştıracaksanız gibi bir ifade idi )ama soyledikleriniz kesinse bu bir
problem ama hata degil.linux un coklu çalışma anlayışından gelse gerek.ama
artık pardus gibi tamamen bireysel kullanıma yonelik dagıtımlarda olduguna
gore lilo yada grub olmaksızın sisteme giriş yapılabilmesi gerekir diye
düşünüyorum..

Cumartesi 15 Temmuz 2006 18:14 tarihinde, Cemil MUTLU şunları yazmıştı: