[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 grup yapılandırmasında hata

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
12 Tem 2006 Çar 21:28:22 EEST

İyi akşamlar,
12.07.2006 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış:

> Bahsettigim kültür, insanlarin alfa deyince akillarina gelen yada gelmeyen
> seyden kaynaklaniyor, o kültüre sahip olsaydik, bütün bunlari konusuyor
> olmazdik.

Kültür sözcüğünden,işletim sistemi sürüm simgelerinin ne anlama geldiğini
bilmemeyi söylemek istediğinizi böylece anlamış  oldum.(Olur böyle
şeyler,insan bazen anlatmak istediği kavramı tam olarak ifade edecek sözcüğü
bulmakta zorlanır.)Ama ben bilinçteyim,bundan kuşkunuz olmasın.
   ..demek istedigim, alfa ve kararli sürümün hedef kitlesi KESINLIKLE ayni
degildir!

> Umarim demek istedigimi anlamissinizdir.

Anladım.Ama ,a yani 'alfa'  sürümün hedef kitlesi içinde olduğumu
düşünüyorum.

Girersenizde karsilastiginiz sorunlarin görünmesi gereken yer ->
> http://bugs.uludag.org.tr/
> Daha ayrintili bilgi icin :
> http://www.pardus-wiki.org/index.php/SSS#Hata_Raporlama_.2F_Yard.C4.B1m

O anda herhengi bir işletim sistemi ve internet bağlantım olsaydı,elbettte
dediğinizi yapardım.Geliştiriciler bu hatayı bugzilla'dan değil,buradan
öğrendiler.Bu kadar mükemmel bir deneme sürümü gerçekleştiren ekibin
yapacağı bir hata olamazdı bu.Tepkim,ilk iletime yönelik aldığım sert
yanıtla ilgiliydi.

> Ama lütfen,bunu,aile içi bir tepki olarak değerlendirin.
> (...)
> Sonuç olarak:..
> Tüm pardus kullanıcı dostlarımdan rica etsem,kişisel görüş ve
> övgülerin ön plana çıktığı,ortam konusu ve amacının oldukça aşıldığı
> bu konuyu burada kapatsak ...

Daha ne dememi istiyorsunuz.Lütfen,çok üzülüyorum...
Saygılar.