[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 grup yapılandırmasında hata

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
11 Tem 2006 Sal 20:04:40 EEST

Çok haklısınız arkadaşım gereken uyarıları dikkate alarak bütün dosyalarımı
cd ye yedekledikten sonra Pardus 1.1 Alpha yı 5 aylık acemi kullanıcı olmama
rağmen ikinci hardımın iki ayrı bölümüne kurdum birtek kaybım oluşturduğum
eski grubumu kaybetmek oldu
suse cd ile update seçeneği ile girip suse winxp grubunu oluşturduktan sonra
eski Pardus larımı (iki adet) teker teker gruba ilave ettim ikinci hardın
başındaki Pardus 1.1 Alphayı F11 disk tercih sıralamasını değiştirerek
açıyorum vakit bulursam Pardus 1.1  Alphalarıda teker teker gruba dahil
edeceğim.Pardus 1 1 Alphayı yüklerken olacakların bilincinde kurcalarken
aksayan birnoktasınıda acemi şansıyla yakalayabilirmiyim ve bir damla da
olsa kararlı sürüme doğru bir katkı sağlayabilirmiyim düşüncesindeyim.Pardus
1.0 kararlı sürümde bile pisi,kga,tasma çökertme ve uçurmr kde yi çökertmeye
kadar kurcaladım işşallah bu yeni sürüm daha mukavim
çıkar.Geliştiriciarkadaşların ellerine sağlık Pardus sayesinde benide
Linux camiasına
kazandırdılar ve winxp bağımlılığından kurtuldum.

11.07.2006 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: