[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 grup yapılandırmasında hata

selim ok selimok at gmail.com
11 Tem 2006 Sal 19:50:51 EEST

Her yazilan iletinin bu konuyu biraz daha uzatacaginin bilincinde olarak,
yinede yaziyorum. Icinde bulundugumuz su durum, sahip oldugumuz bilisim
kültürünün bir göstergesidir. Alfa sürüm cikmadan önce böylesi durumlarin
yasanabilecegini düsünmüstüm, ama bu kadarini da beklemiyordum acikcasi.
Onca uyariya ve aciklamaya ragmen, bütün riskleri alip bu deneyin icine
giren arkadaslar, cok merak ediyorum nicin kararli sürümlerini kullanmaya
devam etmediler? "Herkes şapkasını önüne koyup düşünsün..." seklinde yorum
yapilmis, cok dogru! Herkes düsünmeli, bu projenin altinda olanlarin
yeterince düsündügünü, gerekli uyarilari yaptigini, bunun cocuk oyuncagi
olmadigini söylediklerini, görebiliyoruz! Asil düsünmesi gereken, onca
uyariya ragmen, deneyen ve altindan kalkamayanlardir. Sikayet eden
arkadaslara sesleniyorum, hic böylesine büyük bir projenin icinde bulundunuz
mu, hic genis capli BIR program yazdinizmi, bir isletim sistemi icinde
soruna yol acabilecek yüzlerce faktör oldugunun bilincinde misiniz, bu proje
icinde olanlarin is yükünü biliyor musunuz?
Evet en basta dedigim gibi bu bir kültür meselesidir, umarim bu 'sancili'
dönemler de yakin gelecekte gülünüp gecilecek birer ani olarak kalir.

Bence hatalara tolerans gösteremeyenler, en iyisi bu isin icine hic
girmesinler.

Bunun disinda, bu projeye katkisi olan herkesi tebrik ediyorum, gercekten
gögsümüz kabariyor, su anda kendime ait bir bilgisayarim olmadigindan 1.1'i
deniyemiyorum, ancak 1.0'a hayran olmustum. 1.1 icinde daha iyisinin
olacagina eminim. Umarim bu yolda sizi hic bir engel durdurmaz, arkanizda
onbinlerce insan var ve her gecen gün de artiyor. Bende burda, yasadigim
yerde elimden geldigince herkese PARDUS'u ve basarisini anlatiyorum.

Cok tesekkürler.
Selim OK