[Pardus-kullanicilari] Pardus'u USB external disk uzerinden calistirmak

Tanzer GENC tanzer at arkas.com.tr
10 Şub 2006 Cum 14:58:02 EET

Merhabalar arkadaslar,
Pardus'u USB external disk uzerinden calistirmak istiyorum. Sistemimde bir
Ide birde USB external disk'im var. Ide disk'imin uzerinde pardus ve boot
partition'im mevcut. USB diskimde bir partition olusturup dd ile pardus'umu
bu diske kopyaladim.ardından initrd'yi actim usb-storage modulunu ekleyip
tekrar kapattim. grub uzerinde root (hd0,4) gibi yazan kismi sildim.
asagidaki satirda ise root=/dev/sda6 gibi diskimin bulundugu bolumu yukledim
ama hata ile karsilastim.
boot partition daki base sistem yukleniyor ama /dev dizininin altinda sda
bolumunu gormuyor sadece hda'lar var. Dolayisi ile sda6 daki root file
system'i mount edemiyor sistem acilmiyor. Fikri olan varmidir?

Tesekkurler,
Iyi calismalar
Tanzer GENC