[Pardus-kullanicilari] İlgi: usb flash card reader

M.Hulusi Akyıl akyil45 at gmail.com
10 Şub 2006 Cum 15:49:53 EET

aynı problemi yaşayabilecek arkadaşlar için çözümü yazayım.
daha doğrusu pek çözüm olmayacak ama neyse.
pardusta çözümü yok, ya da en azından ben yapamadım.
knoppix ile açtım cihazı taktığım anda flash disk takmış gibi tanıdı.
minix dosya sistemi var üstünde otomatik gördü. dd ile image ını alıp
kopyaladık.
zannediyorum pardus ta scsi desteği yok. o yüzden olmadı. yoksa usb
cihazını tanıyor onu anlıyorum. ama mount etmiyor. ve /dev/sda yok.
ben öyle anladım.
yanlışsam düzeltin lutfen.
bence bu desteğin eklenmesi lazım.
eğer paket olarak eklenebilirse ya da yapılabilecek birşey varsa ben
üzerinde çalışabilirim.

iyi çalışmalar dilerim.

10.02.2006 tarihinde Mehmet H <akyil45 at gmail.com> yazmış:

--