[Pardus-kullanicilari] Ozel yazilim uyarlamasi

muratrmz muratrmz at e-kolay.net
10 Şub 2006 Cum 13:57:11 EET

Merhabalar,

ben uygulama gelistirici ekibe merak ettigim bir seyi sormak istiyorum.

PARDUS isletim sistemine ozel firmalarin (IBM Lotus Notes; Oracle Database) yazilimlari dahil edilmesi dusunuluyor mu? Bildigim kadari ile IBM ve Oracle firmalari acik kaynak kodlu isletim sistemlerini ve uygulamalara destek veriyorlar. (bedel karsiliginida mi yoksa bedelsiz mi bunu bilmiyorum) Bu ve benzeri firmalarin yazilimlarinin PARDUS'a dahil edilmesi kurumsal kullanicilari cezbedecektir diye dusunuyorum.

Cogu kurumsal kullanici PARDUS'un sunucu versiyonunu bekliyor bunuda dipnot olarak gecmek istedim.

Emeginize saglik, ellerinize saglik.

iyi calismalar.