[Pardus-kullanicilari] İnternet

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
10 Şub 2006 Cum 13:54:48 EET

Arkadaşlar
Pazartesi ve salı günü bölgemizde Telekom santral çalışmaları vardı doğru
dürürst internete bağlanamadım.Çalışmalar bittiğinde ise t.telekom sorun yok
demesine karşın makineyi her açışımda ağ yapılandırmasını tekrar oluşturmak
zorunda kalıyorum ve güncelleme esnasında dikkatimi çekti daha önce 52 Kbps
ile indirirken şimdi 26 Kbps indiriyorum süre oldukça uzuyor.Sizlerdede
böyle bir sorun varmı? Yoksa bölgemiz santralından kaynaklanan bir sorun mu?
Vereceğiniz bilgi doğrultusunda Telekom ADSL ile görüşüp sorunun çözümü ile
ilgili irtibat sağlıyacağım.Teşekkürler

Aradığınız herşeyi en kısa sürede MSN Arama ile bulabilirsiniz!
http://search.msn.com.tr