[Pardus-kullanicilari] GeForce FX 5200 cözünürlük sorunu

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
30 Ara 2006 Cmt 10:06:41 EET

selim ok wrote On 30-12-2006 07:09:
> Merhaba,
> Bilgisayarim yok diyip duruyordum en sonunda, bir bilgisayar almaya
> kalktim, basima olmadik isler geldi, bir sürü problem cikti. Hepsi bir
> sekilde halloldu ama sorunlar yakami birakmiyor.
> Sorun su 20.1" LG L204WT monitörüm var ve cözünürlük olarak 1680x1050
> gerekiyor. Ekran kartim XFX GeForce Fx 5200, DVI cikisi var.
> http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:NVidia_surucu_kurulumu
> adresinde anlatilanlari yaptim ve sonuc olarak en fazla 1280X1024
> cözünürlük cikiyor. Kartin kutusunda 1600X1200'e kadar destekler yaziyor
> [...]

Merhaba,

Benim notebook bilgisayarımın da ekranı 1680x1050. Niye olduğunu
bilmiyorum ama Pardus ile gelen xorg bu çözünürlüğü desteklemiyor.
1680x1050 standart bir değer değil. Ayarları ancak 915resolution ile
yapabiliyorum ama sizin kartınız nvidia olduğu için bunun bir işe
yarayacağını sanmıyorum. Ben aylardır 1280x800 ile idare ediyorum.
Halbuki Debian ile sorunsuz çalışıyor.