[Pardus-kullanicilari] GeForce FX 5200 cözünürlük sorunu

selim ok selimok at gmail.com
30 Ara 2006 Cmt 07:09:47 EET

Merhaba,
Bilgisayarim yok diyip duruyordum en sonunda, bir bilgisayar almaya kalktim,
basima olmadik isler geldi, bir sürü problem cikti. Hepsi bir sekilde
halloldu ama sorunlar yakami birakmiyor.
Sorun su 20.1" LG L204WT monitörüm var ve cözünürlük olarak 1680x1050
gerekiyor. Ekran kartim XFX GeForce Fx 5200, DVI cikisi var.
http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:NVidia_surucu_kurulumu adresinde
anlatilanlari yaptim ve sonuc olarak en fazla 1280X1024 cözünürlük cikiyor.
Kartin kutusunda 1600X1200'e kadar destekler yaziyor ama bu cözünürlüge
nasil ulasirim bilmiyorum. Oyun oynamiyorum diye cok güclü bir ekran karti
almayim dedim, sanirim halt ettim, degistirdigim Sabit Disk ve RAM'den sonra
birde bunu degistirmek istemiyorum. Bu konuda bir fikri veya cözüm önerisi
olan var mi acaba?

Iyi calismalar,
Selim