[Pardus-kullanicilari] GeForce FX 5200 cözünürlük sorunu

selim ok selimok at gmail.com
30 Ara 2006 Cmt 21:41:45 EET

> Merhaba,
>
> Benim notebook bilgisayarımın da ekranı 1680x1050. Niye olduğunu
> bilmiyorum ama Pardus ile gelen xorg bu çözünürlüğü desteklemiyor.

Acaba sorun pardus'la gelen xorg mu sorunlu yoksa benim kartim mi? Bunu bir
sekil de ögrenmem lazim. Aslinda benim kartimda sorun olma ihtimali daha
yüksek cünkü windows'ta kendi sürücülerini kuruyorum yine ayni halt, en
fazla 1280x1024 oluyor.

1680x1050 standart bir değer değil.

Standart degil derken? Yani normalde ekran kartlari desteklemez mi bu
cözünürlügü?

Ayarları ancak 915resolution ile
> yapabiliyorum ama sizin kartınız nvidia olduğu için bunun bir işe
> yarayacağını sanmıyorum. Ben aylardır 1280x800 ile idare ediyorum.
> Halbuki Debian ile sorunsuz çalışıyor.

Debian'da kullandiginiz Xorg sürümü nedir? Birde rica etsem
xorg.confdosyanizin icerigini buraya kopyalayabilir misiniz? Belki
pardus'taki
xorg.conf dosyasi üzerinde elle birkac degisiklik yapsak düzelir.

Bilgi icin tesekkür ederim.
Iyi calismalar,
Selim