[Pardus-kullanicilari] KMail hatasi...

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
27 Ara 2006 Çar 16:05:24 EET

27 Ara 2006 Çar 16:00 tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:

> 26 Ara 2006 Sal 21:54 tarihinde, Server Acim şunları yazmıştı:
>
> Bu hata karşınıza nadir çıkıyorsa, tahminen posta veritabanındaki ufak bir
> sorundur, tekrarlamazsa pek önemli değil - düzgün kapanmama gibi bir
> nedenle olmuş olabilir.

Sorun başıma dört-beş defa geldiği için artık eminim, olay "düzgün kapanmama"
kaynaklı.. Hatta bazen sistem tepsisindeki KMail kendi kendini öldürdüğü de
oluyor. "Konusuz" şeklinde gösterilen maillerin hepsi hali hazırda okunmuş ve
silinmiş mesajlar ilginçtir ki, yenilerine dokunmuyor.

Kaan Göktaş

--
Özgürlük için : www.pardus.org.tr