[Pardus-kullanicilari] KMail hatasi...

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
27 Ara 2006 Çar 16:00:05 EET

Merhaba;

26 Ara 2006 Sal 21:54 tarihinde, Server Acim şunları yazmıştı:
> Merhaba,
> Pardus 2007 kullanıyorum. Son güncellemeyi de yaptım.
> KMail'de son zamanlarda tuhaf bir şeyler oluyor. Bir mesajın üzerine
> gelince "konusuz" yazıyor ve mesajı göremiyorum. Bu nasıl bir problemdir?
> Çözümü ne olabilir?

Bu hata karşınıza nadir çıkıyorsa, tahminen posta veritabanındaki ufak bir
sorundur, tekrarlamazsa pek önemli değil - düzgün kapanmama gibi bir nedenle
olmuş olabilir.

Diğer yanıt veren arkadaşın dediği gibi fazla sayıda e-postadan dolayı  böyle
birşey başımıza gelmedi hiç, 60 -100 bin e-posta içeren klasörlerimiz var :-)
--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... c dilini "yeterince" öğrenince c'yi neden kullanmamanız gerektiğini
    de anlayacaksınız. - çağlar