[Pardus-kullanicilari] KMail hatasi...

Can Akçura canakcura at superonline.com
27 Ara 2006 Çar 17:34:37 EET

Merhaba,

Bahsettiğiniz problemi 2 şekilde yaşadım/yaşıyorum

1- Pardus 1.0 dan  2007 ye geçerken posta arşivimi 2007 de ilgili klasörlerin
altına kopyaladıktan sonra liste geliyordu ancak postanın üzerini tıklayınca
konusuz boş postaya dönüyordu. Bu problemi arşiv dosyaların kullanıcı
yetkilerini düzenleyerek çözmüştüm sanırım.

2- Şu an yaşadığım ise ara sıra gelen kutumda  boş konusuz  okunmamış postalar
beliriyor. Bunun sebebini anlayamadım hala.

Saygılar,
Can Akçura

26 Ara 2006 Sal 21:54 tarihinde, Server Acim şunları yazmıştı: