[Pardus-kullanicilari] KMail hatasi...

yoksul mengucek at gmail.com
26 Ara 2006 Sal 22:26:30 EET

26 Ara 2006 Sal 21:54 tarihinde, Server Acim şunları yazmıştı:
> KMail'de son zamanlarda tuhaf bir şeyler oluyor. Bir mesajın üzerine
> gelince "konusuz" yazıyor ve mesajı göremiyorum. Bu nasıl bir problemdir?

merhaba..
bu durum iki kere bende de oluştu..
bu aralar kmail sık sık kilitlenmeye başladı, kapatmak-öldürmek zorunda
kaldım..
yeniden açtığımda, ya sizdeki gibi konusuz-boş başlıklar oluştu.. yada çöpe
yolladığım e-postalar tekrar gelen kutusuna geri geldi..
ben -emin olmamakla beraber- fazla posta birikmesinden olabileceğini düşündüm.
o takılmalar, dizinlerde 700-800 posta olduğu döneme rast gelmişti..
sonuçta.. sorun olduğunu sanıyorum..
gözlüyorum..
hoşça kalın..