[Pardus-kullanicilari] Clamav bulunamıyor

Tevfik Ozden tevfikozden at gmail.com
26 Ara 2006 Sal 00:21:39 EET

- Bu konuyu sonlandıralım :
- Sırasıyla şunları yaparsanız Pardus Linux da Antivirüs programı
kurar ve çalıştırabilirsiniz...
- Pisi yi açın ( Pisi Pardus başlat da kedi simgeli bir program )
- Pisi üst bölümünde Yeni paketler işaretli iken " Clamav " i aratın
( Çıkmadı ise daha önce kurmuş olmalısınız ikinci bölüme geçin )
- Paket geniş beyaz bölmede karşınıza çıktıgında kutucugu işaretleyin
- Sag üst den Pakedi kur butonunu basın.
- Bunlar sorunsuz oldu ise ikinci kısma geçebilirsiniz.......

2 Nci Kısım......................................................................

- Pardus başlat da terminal i açın
- " su " yazın  - root şifrenizi girin
- çıkan satıra " pisi it klamav " yazın
- Bekleyin - yönergeleri izleyin
- Bu işlemi yaparken internete baglı olmalısınız
- Programı hemen kapatmayın
- Programın kendisini güncellemesini bekleyin
- Başlangıçta hiç bir şeyi degiştirmeyin - ileri ileri ve bitir
tuşlarını kullanın
- Daha sonra Pardus başlat Programlarda bulabilirsiniz ( Yeni kurulan
programlara bakın )
- Kolay gelsin

26.12.2006 tarihinde Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> yazmış: