[Pardus-kullanicilari] Clamav bulunamıyor

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
26 Ara 2006 Sal 00:39:17 EET

26.12.2006 tarihinde Tevfik Ozden <tevfikozden at gmail.com> yazmış:

> - Bu konuyu sonlandıralım :

Sorunu buraya aktaran kullanıcının neyi nasıl anladığından hala haberimiz
yok.Bu nedenle sonlandırma önerinize katılmıyorum.

> 2 Nci
> Kısım......................................................................
>
> - Pardus başlat da terminal i açın
> - " su " yazın  - root şifrenizi girin
> - çıkan satıra " pisi it klamav " yazın

Geliştiricilerin,sorulara cevapların olabildiğince grafik arayüzlerin
kullanılması yöntemiyle açıklanması ricasını siz de okumuş olmalısınız.
Ben bu açıklamanızı değişik biçimde anlatmak istiyorum:

Pardus-->Tasma(Yapılandırma Merkezi)-->Sistem Seçenekleri-->Program
Ekle,Güncelle veya Kaldır-->Yeni Paketleri Göster  sekmesini seçip,'Ara'
yazan yere 'klamav'  yazıp,çıkan paket bilgisinin başındaki boş kutucuğu
işaretleyince,'Pakat(ler)i Kur'  sekmesi aktif olacaktır.O sekmeyi
tıklayıp,klamav grafik arayüz paketinin kurulmasını sağlayın.
Sonra;
Pardus-->Programlar-->Sistem-->KlamAv(Anti-virüs Manager)'i çalıştırıp,

- Bekleyin - yönergeleri izleyin

Saygılar.

Özgürlük için   http://www.pardus.org.tr/